Geen paniek. Bij Back in Use krijg je standaard 2 jaar garantie én een vlotte service als er iets misloopt.
Wanneer je als ouder een laptop koopt voor je zoon of dochter, hoop je natuurlijk dat alles goed blijft werken. Maar wat als het toestel na een paar maanden plots hapert of uitvalt, midden in de examenperiode? Dan wil je geen gedoe, geen lange wachttijden en geen verborgen kosten. Gewoon een eerlijke oplossing.
Je krijgt standaard 2 jaar garantie
Alle laptops bij Back in Use worden grondig getest en refurbished door professionals. Maar zelfs dan kan er iets fout gaan. Daarom krijg je standaard 2 jaar garantie op elk toestel. Gaat er iets stuk? Dan herstellen of vervangen we het kosteloos.
Bekijk hier onze garantievoorwaarden.
Wat moet je doen als er een probleem is?
Meld het probleem via mail en voeg liefst een foto en korte uitleg toe.
We vragen om een e-mail te sturen naar info@backinuse.be. Omschrijf kort wat er mis is, eventueel met een foto. Wij antwoorden meestal binnen 24 uur.
Wordt de laptop dan opgehaald of moet je die zelf opsturen?
Als het probleem onder garantie valt, zorgen wij voor de kosten. We sturen je de retourlabel op via mail. Zo kun je deze op het retourpakket bevestigen en inleveren bij je dichtstbijzijnde postpunt.
Wat als het toestel valt of nat wordt?
Schade door dit soort ongelukjes valt niet onder garantie, maar we zoeken samen naar een oplossing. Vaak kunnen we een herstelling voorstellen aan een faire prijs.
Mag ik het toestel retourneren als ik binnen de eerste dagen al problemen heb?
Ja. Je hebt 14 dagen bedenktijd, ook als er iets mis is.
Loopt er iets fout net na aankoop? Dan kan je je laptop terugsturen binnen de 14 dagen. Je kan alleen aanspraak maken op het herroepingsrecht wanneer je het product niet gebruikt hebt na ontvangst. Alle info daarover vind je op onze retourpagina.
En wat met de batterij?
Elke batterij wordt getest. Als ze niet meer goed genoeg is, vervangen we ze voor verkoop.
We leveren nooit een toestel met een versleten batterij. Elk toestel wordt op voorhand intensief getest met een discharge test. Als de batterij onder de 70% capaciteit zit, vervangen we die. Toch problemen? Dan kijken we samen naar een oplossing.
Wat als mijn kind de laptop écht nodig heeft en niet kan wachten?
Laat het ons weten, we denken mee. We snappen dat schoolwerk niet kan wachten. Vermeld in je mail dat het dringend is. Dan proberen we extra snel te handelen.
Nog vragen?
Mail naar info@backinuse.be en we helpen je snel en duidelijk verder.